Transport międzynarodowy charakteryzuje się niemal identycznym taborem co transport na terenie kraju
Tabor, którym wykonywane są przewozy poza terytorium kraju jest dostepny niemal w takim samym stopniu jak w przewozach krajowych. Rozszerzony jest on o nowe samochody, spełniające normy Euro 5 i Euro 6, umożliwiające dostawy w ekologicznych strefach zachodnich miast.
Istotne różnice pojawiają się w niezbędnych pozwoleniach oraz organizacji usługi. Aby przygotować kompleksową ofertę przewozu, korzystamy z bazy sprawdzonych partnerów poruszających się w określonych kierunkach zagranicznych.
Cały zespół angażuje się w osiągnięcie wysokiego poziomu międzynarodowych usług
Staramy się żeby nasze kontakty finalnie były podzielone na firmy, które specjalizują się w przewozach do wybranych krajów, czasem tylko ustalonych miast.
Odmienne procedury składają się na organizację transportu na przykład do Skandynawii a inne na południe Europy. Nasze wyżej wymienione kontakty umożliwiają nam szybkie i sprawne dopasowanie właściwgo auta do zleconego transportu. Przewozy międzynarodowe w porównaniu do krajowych są dodatkowo rozszerzone o dwie konwencje:
- CMR (międzynarodowy list przewozowy, wymagany do każdego przewozu)
- TIR (dla uproszczonych procedur celno-tranzytowych z krajami spoza UE).
Tabor dla przewozów międzynarodowych
- zestawy ciągnik siodłowy z naczepa :
- 13,6m i ładownością 24 ton z zabudową w formie plandeki/firanki (33ep)
- chłodnie, izotermy 22 tony dostosowane do przewozów towarów w określonej temperaturze (33ep)
- naczepy megi 13,6 m z wysokością do 3m, (33ep)
- zestawy przestrzenne do 120 m3 oraz wysokości 3m (38ep)
- naczepy specjalistyczne do transportu maszyn czy elementów przekraczających jednostki miar lub wagi ustalonych w przepisach i wymagających odpowiednich zezwoleń: platformy, niskopodwoziowe (tiefbett)
W przypadku niewielkich ilości towaru proponujemy auta o mniejszej ładowność aby obniżyć koszty transportu.
- W przypadku samochodów ciężarowych będą to auta do 12 DMC, także w ofercie są zabudowy sztywne lub plandeka.
- bus do 3,5 DMC o pojemności 8,9,10,12 ep
- bus z paleciakiem i windą załadowczą